Programmet for neste år på vei ut…

Jeg har nå oppdatert siden min med programmet mitt fremover. Det har vært en god høst, med en del ekstra oppdrag i forhold til det som var opprinnelig planlagt. Nå ser det ut til å bli rikelig også i vårsesongen, og det bare med de oppsatte og planlagte kveldene med Comedy Box club. Jeg tar sikte på å komme meg en tur til Bergen også, eller flere, og jeg håper jo også at jeg skal klare å komme til Oslo igjen. Det er ikke så mye at jeg ikke får lov, som at det er vanskelig å kombinere med min fulle jobb.

Men jobben har ikke noe med bloggen å gjøre. Dette er en humorblogg om min humorjobb. Det er to kvelder til, før jeg får avsluttet en sesong som ser ut til å kunne bli min sterkeste. Det er tirsdag 3. desember på Tappetårnet, og onsdag 11. på Checkpoint Charlie. Den første er på norsk, den andre på engelsk. Særlig den engelske vil jeg anbefale alle å møte på. Der er manuset skrevet allerede, og det er sterkt. Det blir morsomt.

Fullt program for Comedy box club finner dere her.

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Bloggnytt

Legg igjen en kommentar