Comedy box club på Checkpoint Charlie

I dag braker det løs for min del, første gang for høstsesongen, Stand up på Checkpoint Charlie. Det er en bonus for min del, jeg stepper inn for Ole Soo, og skal stå sammen med Erlend Osnes, Vidar Hodnekvam og Jan Rune Holdhus. Erlend Osnes er et nytt bekjentskap, mens både Vidar Hodnekvam og Jan Rune Holdhus har jeg stått med mange ganger før. Vidar Hodnekvam var i ferd med å skyte fart da jeg begynte med Stand up i 2007. Da jeg flyttet til Ganddal flyttet han til Oslo. Jeg flyttet for å etablere meg, han flyttet for å få ytterligere fart på karrieren. Det sier litt om oss. Begge lyktes, for øvrig. Vidar Hodnekvam har kommet seg inn på VG-Tv, og står jevnlig på scenen rundt omkring i hele landet. I kveld er han konferansier.

Jan Rune Holdhus er headliner, hovedattraksjonen. Han er umulig å mislike, og enda bedre kjent i Stavanger, enn han er i Bergen. Her i Stavanger er han rikskjendis.

Jeg har som vanlig helt ferskt manuskript. Det vil bli formet ferdig på sykkel hjem fra jobb i dag. Kanskje vil den aller siste finpuss skje på toget inn til Stavanger. Som vanlig planlegger jeg for eventyrlig suksess. Innslaget mitt vil falle helt sammen om folk ikke klapper og ler. I hodet mitt klapper og ler folk noe voldsomt, og helt fortjent. Der er det veldig bra.

Kom på Checkpoint Charlie i kveld. Billetter kjøper dere enklest og billigst på nettet. Sjekk også opp Comedy box clubs side på Facebook. Får du ikke sett oss i kveld, er det ny sjanse i morgen. Men da stepper Siri Seljeseth inn for meg. Vil du se både Siri og meg på en gang, er sjansen 24. september, hvor vi står sammen med Christoffer Schjeldrup, Tom Craine og Tiernian Douieb. Hele høstprogrammet til Comedy Box club finner dere her.

Legg igjen en kommentar

Filed under Stand up

Legg igjen en kommentar

