Fester seg (Yesterday)

Jeg tenker i dag å strø ut litt av mitt overskuddslager. Dette er en fin tekst til en fin sang, Yesterday, av The Beatles, pust inn, syng ut!

Fester seg

Fester seg

Det er nesten som om livet tester meg

Det her har gått for langt, synes jeg

Når minnene nå fester seg.

.

Stusselig

Det var ikke som det her det skulle bli

Jeg må tenke litt hva det vil si

Jeg sitter her, helt plutselig

.

Hvorfor det ble sånn,

vet ei jeg, det fant sin vei

Jeg er helt på bånn,

Kan jeg tro, det bedrer seg, seg, seg?

.

Fester seg

Det er noe her som angår meg

Jeg tror jeg skrev en SMS til deg

Kan du slette den, så er du grei?

.

Jeg skrev “something wrong”

Saken der, er ganske grei

Tenk om det var sånn,

Ingen vet at det var jeg, jeg, jeg, jeg

.

Tilgi meg

Det var ikke meningen å tekste deg

Det var opplagt veldig dumt av meg

Nå begynner det å feste seg

.

Hva det var jeg skrev til deg

Nå begynner det å feste seg

Nå begynner det å feste seg

ES2013

Legg igjen en kommentar

Filed under Sangtekster

Legg igjen en kommentar

