Høstprogram 2012

Høstprogrammet for sceneopptredener er nå langt på vei klart. Jeg skal på Checkpoint Charlie og Sandnes brygge denne uken her, onsdag og fredag. Med på laget er Vidar Apeland, Grim Moberg, Yngve Skomsvoll og Fredrik Brimsø. Det er laget en flott plakat.

Neste gang her i Rogaland blir under humorfestivalen, da jeg skal stå på Sandnes brygge 5. oktober. Her skal jeg stå sammen med Kevin Kildal, Lars Berrum, Ørjan Burøe og Roar Brekke. Programmet under humorfestivalen finner dere her.

Rett etter humorfestivalen reiser jeg til Bergen for å stå på Rick’s onsdag 10. og fredag 12. oktober. Her er Dave Pickett satt opp som headliner, mens Jan Tore Kristoffersen også skal stå. Fredag kommer også Johan Golden. Resten av gjengen er ikke satt opp disse datoene ennå, men dere finner program for Stand up Bergen her.

Oktober er tidlig å ta juleferie, så jeg håper det blir flere oppdrag. Det er bare å ta kontakt om noe skulle være aktuelt. Ellers er det bare å finne veien til Stand up Stavanger og Stand up Bergen når jeg skal på scenen, og når de ellers har forestillinger. De gjør en flott jobb, og det er viktig å støtte opp om dem – i tillegg til at det kan bli skikkelig morsomt!

Legg igjen en kommentar

Filed under Stand up

Legg igjen en kommentar

