Sesongavslutning på Rick’s

Stand up Bergen har på sine nye og flotte hjemmesider lagt ut programmet for resten av sesongen. Jeg skal være med, både fredag 20. mai og onsdag 25. mai.

Fredag stiller i tillegg til meg Jonas Bergeland, Vidar Hodnekvam, Harald Ellingsen og Daniel Simonsen. Det er et kjempeprogram. Jeg ser jeg skal slite for å hevde meg i det selskapet der.

Onsdag 25. mai er sesongens siste Stand up på Rick’s (det vil si, siste klubbkveld, fredag 27. mai kommer Todd Barry), og da er de andre komikerne Tor Inge Ulveseth, Thomas Nesse, Ole Soo og John Maloney fra England. Sterkt lag det også.

Stand up Bergens sommer stand up begynner fra juli av, og slutter vel faktisk også i juli. Da er imidlertid jeg – bortreist.

Legg igjen en kommentar

Filed under Stand up

Legg igjen en kommentar

