Opptredener i uke 5

Jeg har fått nye datoer for opptredener. Det skjer alt sammen i uke 5, fra mandag 31. januar til fredag 4. februar.

Først er det Prøverommet på Landmark mandagen. Da skal jeg lese korttekster fra 2011, det er så ferskt som det blir, det ferskeste jeg har lest. Det er delvis i anledning min nye blogg, Helt grei litteratur, delvis i anledning at jeg alltid pleier å lese opp der, og har gjort det vår og høst i hvert fall i ti år. Jeg var med på 10 års jubileumet for noen år siden, så antagelig er det godt og vel 10 år, og enda litt mer. Det koster 30 kroner å komme inn, dørene åpner klokken 2000, og programmet begynner klokken 2030. Velkommen!

Onsdagen og fredagen er det årsdebut for meg på Stand up Bergen. Der vil det også bli nye manuskript, men det er det alltid når jeg gjør stand up på Ricks. Dørene åpner klokken 2000 begge dagene, showstart er henholdsvis 2030 og 2100. Billettene koster her 120 kroner (om jeg nå ikke roter), og kan kjøpes på Billetservice, så man er sikret å komme inn. Fem flotte komikere får man for den prisen. Velkommen!

Velkommen!

Legg igjen en kommentar

Filed under Stand up

Legg igjen en kommentar

