Humor på Rick’s i uke 35 og 36

Jeg har fått nye datoer for stand up på Rick’s. Jeg skal stå i uke 35 og 36, i det som vil bli 1., 8. og 10. september. Hvem andre som skal stå er ikke lagt ut på hjemmesidene til Stand up Bergen ennå, men vil antagelig bli offentliggjort med det aller første. Jeg skal altså i alle fall stå, og det er jo allerede ganske morsomt.

For øvrig sesongåpner klubben allerede førstkommende onsdag, da med et program som består av en del utenlandske komikere. Jason Rouse fra Canada, Toni Wallamies fra Finland og Andy Taffs fra Australia går ikke akkurat i hverandres fotspor, de er svært forskjellige som komikere. Konferansier er vår egen Vidar Hodnekvam som favner bredt med sin humor, og kommer til å holde kvelden sammen mellom ytterpunktene i humoren utlendingene representerer. Det kommer til å bli en interessant kveld.

Uken etter komme altså jeg, og uken etter der igjen kommer også jeg. Det ser ut til å bli morsomt. Velkommen!

Et gammelt bilde med meg på scenen. Grim er fotografen. Sånn omtrent kommer det også til å se ut i uke 35 og 36. Kom og se selv!

Legg igjen en kommentar

Filed under Stand up

Legg igjen en kommentar

