En humoristisk liten feil

Den optimistiske siden av meg har vært litt forbauset over noe den mer pessimistiske har tatt med knusende ro, antall besøkende på siden har vært lav. Tidligere var dette ganske lett å forstå, her skjedde jo ingenting. Men nå har jeg jo annonsert at bloggen skal våkne til liv, og jeg har skrevet både ett og to innlegg med det jeg vil kalle helt grei humor, uten at treff på siden har nådd opp i tosifret antall utenom de aller beste dager.

Jeg har nå lagt merke til en pussig liten feil jeg har gjort, kanskje er det ikke en gang jeg som har gjort den. I alle fall er det krysset av for at denne bloggen ikke skal være mulig å spore på søkemaskiner som Google, Yahoo og lignende, det vil si stort sett den eneste måten å finne frem til den på.

Krysset er nå fjernet, og jeg vil på ny ønske alle kjente og særlig ukjente velkommen til bloggen! Her vil dere finne helt grei humor om helt greie saker. Når man først skal kaste bort tiden, kan man like godt gjøre det her.

Legg igjen en kommentar

Filed under Bloggnytt

Legg igjen en kommentar

