En blogg våkner til liv

Jeg opprettet denne bloggen for å ledsage min lille bedrift, enkeltmannsforetaket Eivind Salen, og det har gått med den som det har gått med bedriften: helt greit, men det har ikke skjedd så mye. For foretaket skal ingen høre meg klage. Jeg kan sette som erklært mål at inntekten ikke skal overstige 50 000 kroner, slik at jeg kan fortsette med å levere forenklet selvangivelse for næringsdrivende, en post for utgifter og en for inntekter – ferdig. Unntak for målet vil bli gjort så snart det vil vise seg mulig å tjene mer.

Bloggen er imidlertid inntektsløs, der har jeg ingenting å tape, og heller ikke vinne. Jeg kan skrive der nett som jeg vil, og la verden gå sin gang helt uavhengig av hva som her måtte skje. Forholdet mellom verden og meg, vil være at jeg vil skrive om den, og det ikke vil være noe forhold andre veien.

Et høyst marginalt delmål er at næringslivsfolk og andre folk som trenger komikere eller foredragsholdere kan kontakte meg, det ville tatt seg ut om målet ble oppfylt, det ville intet mindre enn gjøre meg glad. Hovedmålet er at den som kommer innom, vil føle at de har kastet bort tiden på en god måte. Og at de hadde det morsomt mens det skjedde.

Fremover vil det bli postet poster på bloggen.

Legg igjen en kommentar

Filed under Bloggnytt

Legg igjen en kommentar

