Opptreden på Rick’s 19. og 21. mai

Jeg ser denne bloggen blir liggende temmelig død, både hva gjelder posting og besøk, vi får se hva jeg og resten av verden velger å gjøre med det. Opp til meg er å poste flere innlegg, opp til resten av verden er å lese dem, vi får se om noe av dette eller begge tar seg opp.

Uansett vekker jeg bloggen litt til liv for å melde om at jeg skal opptre på Rick’s igjen, allerede i morgen, og på ny fredag med det samme showet. Det begynner som alltid klokken 2100 onsdagen og klokken 2030 fredagen. Fredagen har 20-års aldersgrense og alle rettigheter, ellers er det stort sett samme greiene de to dagene.

Interesserte kan sjekke programmet på http://www.standupbergen.no/, eller klikke seg direkte inn her for å se programmet akkurat disse to dagene.

Legg igjen en kommentar

Filed under Stand up

Legg igjen en kommentar

